Nu är skolan slut

2014-06-12 @ 15:10:00
 
 
 
 
Nu är skolan slut och det är äntligen sommarlov!
Det känns äntligen somman kan andas ut och bara vara nu under sommaren. Hur skönt som helst!
Nu när jag har fått sommarlov så har jag äntligen tid med att fixa med en utställning som jag ska ställa ut i sommar med mina egna bilder, kommer bli riktigt kul! 
Om ni har vägarna förbi så kan ni komma och kolla mellan den 7 juli- 13 juli. i jumkils kyrka. tider vet jag inte riktigt än men kom gärna dit om ni har vägarna förbi somsagt. :)
Jag kommer ställa ut lite allt möjligt, både från bygden och lite andra bilder på macro.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0