Midsommardagen

2014-06-21 @ 22:04:38
Ja igår var det midsommar och idag är det midsommardagen, midsommaren firades i byn uppe på ullerängen med massa härliga folk och vänner! Riktigt kul men vädret var inte så kul för det var så kallt, sen blev det varmare mot kvällen så då tog jag och Jesper och Mamma en lång promenad med hunden Vipps :)
Sedan avslutade vi med att käka midsommar tårta som jag själv bakat, egna tårtbottnar med chokladsmörkräm som fyllning och grädde utanpå och dekorerat med färska jordgubbar, riktigt smarrigt blev det!
 
Efter det satt vi uppe och snackade lite för att sedan gå och lägga oss eftersom vi var helt slut. 
Idag gick vi upp ganska tidigt för att jesper skulle vidare på träning och då åkte jag runt i jumkil och fotograferade till min fotoutställning som är den 7 jui. 
Sedan kom jag hem och fikade lite för att sedan rulla vidare till jesper med moppen och nu kom vi precis in utifrån för vi åkte longboard, det är så himla roligt tycker jag! 
Bästa som finns är att åka longborad en fin sommarkväll, men nu kanska vi ska gå ut och bada i bubblelpoolen så jag kan slänga upp en bild på midsommartårtan senare.
Recept på smörkrämen kommer också, den vart faktiskt krämig och god. 
bilder kommer somsagt sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0