Frågor

2014-06-30 @ 15:26:16

 

 

 

Vad gör dig glad?

Min pojkvän,att åka longboard, mina vänner och mina djur gör mig glad.

Är du ofta stressad?

Ja hela tiden.

Hur många djur har du just nu?

Jag eller ja familjen har 1 hund, 2 katter och 8 kaniner just nu.

Vad ska du göra på sommarlovet?

Just nu håller jag på att fixa inför fotoutställningen som är exakt om en vecka, sen i sommar ska jag till Spanien. Annars ska jag vara med kompisar och Jesper.

Höger eller vänsterhänt?

Höger

 


 

 

 Vad brukar du göra på fritiden?

Ja brukar fotografera och baka mycket.

Favoritgodis?

Chips och choklad

Natt eller morgonperson?

Båda två.

Vad har varit jobbigast för dig i ditt liv?

Ganska mycket, jag jobbar med att det ska bli bättre just nu.

Favoritmat?

Grillat på sommaren.

 

 
 Tränar du?

Ja, tränar löpning.

Sommar & höst eller vinter & vår?

Sommar & höst

Vad gillar du mest med att bo på landet?

Friheten och att få vara helt själv när man vill.

Favoritdricka?

Obóy eller cola.

Trivs du på din skola?

Jajamän

 

 

 

 

Är du lätt att väcka när du sover eller sover du tungt?

Jag är väldigt lättväckt.

Favoritfärg?

Blå.

Vad ska du göra senare idag?

Fixa med mina bilder och gå ut med Vipps.

Favoritlåt just nu?

Latch – Sam smith & Heart to heart – james blunt

Är du kär?

Ja väldigt, Älskar Jesper så obeskrivligt mycket.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0