3 Favoriter

2014-06-16 @ 11:57:17
 
 
Kolla vad jag hittade när jag letade igenom mina bilder inför utställningen, jo 3 gammla favoriter som jag nog inte har visat här. Gillar speciellt den bilden i mitten för att spegelbilden är så fin på vattnet.
 
Idag blir dagens projekt att fotografera lite i ån, och kanske gå på picknik med en vän så de kommer nog bli en ganska bra dag om vädret vill ge mig lite sol. 
Känns som om sommarlovet kommer gå super fort! för jag har planerar in massa saker + att vi åker till spanien i augusti. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0