Ledig dag idag

2014-08-22 @ 13:30:47


Idag så är jag faktiskt ledig vilket är jätte skönt! Istället för att gå i skolan 8.30 - 16.00.
Så dagen började med sovmorgon och senare ska jag in till staden och möta min kära Jesper, sen ska vi antagligen hem till honom och se på film för det kommer nog regna ikväll. Så de blir fredagsmys med godis. :) 
På lördag ska han spela match och då ska jag med och fotografera! Bilder kommer senare.

Jag var faktiskt ute i onsdags och fotograferade lite självporträtt så dom kommer också upp senare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0