Hemma igen!

2014-08-14 @ 15:51:34
Nu är jag hemma igen efter en väldigt varm och solig vecka i Spanien, det var välbehövligt.
Vi hade de toppen bra och de var 30 grader hela tiden och fuktigt i luften så det kändes som om det var 37 grader.

Vi hann med en hel del på hela veckan, gå på marknad,ligga på standen och sola,bada i havet och i poolen, åka mustang, gå strand promenader, Goa middagar och massor med glass! 

Men nu är jag iallafall hemma igen men med världens dunder förkylning, varit sjuk i en vecka nu men hoppas på att bli frisk för att skolan börjar nästa vecka också! 
Här kommer några bilder

Utsikt från rummet



Marknaden











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0