Gårdagen

2014-08-22 @ 13:27:06




Igår så var jag och min klass i bageriet hela dagen och bakade bullar, både blåbärssnäckor och kanelsnurror.
Det gick jätte bra men det var en lång dag 8.30 - 16.00, och när man ska bli bagare/konditor så får man stå hela dagarna som kan vara rätt ansträngande ibland, men jag klarade hela dagen och sen väntade jag på att Jesper skulle komma och hämta upp mig för han har varit i Turkiet i en vecka nu.
Men dagen var bra och sen fick vi ta hem några bullar, det är det sta med hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0