Presenter

2013-09-29 @ 19:14:15





 
Som sagt så fyllde jag 16 år igår och fick massa fina presenter! Det här är några av dom, super fina är dom.

Dagen började med att jag vaknade upp hos Jesper och fick presenter av honom, sedan så åkte vi hemåt och började baka födelsdagstårta, kolakakor,bondakakor och kokostoppar. Mums! 

Sedan väntade vi in gästerna som kom vid sju och då käkade vi mat och sen fockade vi och hade de trevlige och sen begav sig alla gäster hem. 
Det var helt enkelt en super dag! 
Tack så mycket alla som uppvaktade mig! :)



Kommentarer
Postat av: Cecilia Tagerud

Ååh, klockan är ju så sjukt snygg! Jättefina presenter, du ska få mina snart också :D ♥

2013-10-01 @ 22:47:27
URL: http://ceciliatagerud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0