komma igång

2013-09-22 @ 22:15:26
 
 
Den här lilla krabaten ville vara lite modell för en kort stund uppe i dalarna i sommras så jag plåtade honom lite.  :)
Nu börjar jag komma igång med bloggen igen, ny header, nya bilder. nytt och fint.
Efter sommarens uppehåll så har jag massor med nya bilder pågång! 
Jag kan säga att denhär sommaren har varit dunder bra och jag kom slutligen in på ekeby gymnasiet som jag ville. Livet leker!
 
Jag ska vara mera aktiv nu iallfall, nu har jag tid till bloggen oxå som jag inte hade innan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0