Dagen idag

2013-09-24 @ 16:14:25


Idag så började skolan som vanligt halv nio, tog bussen dit och klädde om till bageri kläderna, när vi hade bytt om precis så fick vi reda på att bageri lektionen var inställd så de var bara att byta om igen. 
Sen fick vi ha idrott i en timme och därmed slutade vi kl 10.00, helt okej dag när vi annars skulle gått till 16.00! 
Åkte hem nästan direkt och nu ska jag vidare till Bälinge. 

Idag är en bra dag, älskar hösten! Så fina färger och fototillfällen. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0