Ser världen igenom kameran

2013-03-03 @ 18:07:33
 
 
Helt oredigerade bilder.
 
Dom här bilderna är tagna för EXAKT ett år sedan, av min fina vän Cecilia. ♥
 
Inte så speciella kanske men dom duger, det är min gammla 450D som jag håller i handen där. 
Om jag tänker tillbaka har jag lärt mig väldigt mycket under året som har gått, jag ser iallafall framsteg i min fotografering och redigering.
Så det går iallafall åt rätt håll! vilket är bra: :)
 
Ikväll så ska jag skämma bort mig själv lite och kanske baka något gott för att imorgon är det skola igen och jag längtar inte direkt. 
 
Ha en bra kväll, alla ni :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0