En bild fyra färger

2013-03-28 @ 22:20:55
 
Ja en vanlig torsdagskväll här hos hedmans, redigerar bilder och äter jordgubbar. gött. :3
 
Nu är det lov vilket är super duper skönt!
Slipper prov,jobbiga lärare, och skolan. Vill bara bort från skolan nu, till gymnasiumet och vidare lixom!
Ihelgen blir det östhammar med bara familjen, se vet jag inte vad vi hittar på då men men..
 
Just nu är sommar mer än välkommen från min sida, vill ut med moppen och bara köra! vill ha värme, vill bli brun, vill utomlands. Ja de är mycket man vill i livet lixom.
 
Jorå livet går frammåt för dom som undrar, skönt med lov nu som sagt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0