Jag säger hej!

2013-01-28 @ 22:05:40


En svart&vit mobilbild från mig får duga denna afton.
Imorgon kommer det nog bli roligare än idag iallafall hoppas jag på för att imorron är de ku (kyrkans unga) då alla som har konfimerat sig och vill umgås träffas, tycker att det är super kul verkligen!
Bara släppa loss på kvällen lixom!
Nyss vart jag klar med min läxa som ska vara inlämnad imorron oxå, bra jobbat Jenny! :)

Nu tar jag och säger godernatter och ska nog ta och sova lite, Ha de bäst allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0