Första prao dagen!

2013-01-14 @ 19:30:13

 
 
Slänger in lite sommriga bilder bara för den lilla extra sommar känslan som jag saknar!
Åhh jag vill ha varmt och SOL nu nu NU!
 
Idag var min första prao dag iallafall och det gick super bra! 
Jag praoar ju i ett "skolkök" det är roligare än vad det låter. Vi får baka och laga olika såser,sallader och mat.
Jag fick göra massa saker där och längtar redan tills morgondagen.
Det låter helt sinnes sjukt tråkigt men det är tvärtom, om man gillar bakning och matlagning som jag gör. 
Ville praoa där pga att jag vill bli kock eller konditor och ska nog söka in till ekeby gymmnasiet, eller jb gymmnasiet för att gå media pogramet, för att bli fotograf. Har inte riktigt bestämmt mig än , men det kommer jag göra innom kort! 
 
Nu har skolan dragit igång igen och dom nationella proven kommer börja nästa vecka! Är redan stressad över det.. Men jag tror och hoppas det kommer gå bra.
 
 Ha de gött allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0