Första Januari 2013

2013-01-01 @ 20:09:51
 
Tyvärr har jag faktiskt inte hunnit göra någon Årsresumé av det här året men jag tänkte slänga ihop ett Collage med dom bilder jag har blivit nöjdast med under året, Tänkte ta 12 bilder eftersom det är 12 månader.
 
Nyåret spänderades med Freja och vi hade mega roligt! Bästa sättet att börja året med.
Collaget kommer nog upp imorgon, nu tänkte jag bara ta de lungt och kolla på en film.
Jag är ganska trött kan jag säga eftersom vi var uppe ganska sent, och då vänder man på dyngnet eller vad man ska säga, men det var de värt. 
Ha de bra allihopa! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0