Hold on

2013-02-09 @ 14:35:05
 
 
 
 
Två sommarbilder jag hittade i en bild mapp på min dator, får sommarkänslor!
Idag tänkte jag bara ta det ganska lungt, det kan behövas.
Ska bara åka till min halvsyser och fira hennes barn som fyller 13 år! Grattis till henne! 
Sen ska jag bara hem och sova och kanske plugga lite.. hehehe...
 
Det känns som om nian är mycket svårare än i åttan, och så är det! 
Mycket prov och läxor + nationella prov som har börjat redan nu, tiden går fort kan man säga! 
 
Men jag mår iallafall hyfsat bra, för idag iallafall. Jag är inte sjuk iallafall som dom andra i familjen, jag har faktiskt klarat mig! Jiiihooo!
Men huvudvärk som vanligt, de är väll det ända men är man van så är man. 
 
Ha det bra allihopa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0