Dagen i bilder

2013-02-11 @ 18:44:29
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från dagen, yes jag va hemma från skolan idag eftersom jag inte pallade med huvudvärken + att jag mådde inte så bra på morgonen , men det är bättre nu.
Våfflor till lunch och raggsockor! helt enkelt en mys dag. Kreativa våfflor måste jag säga!
När man är hemma såhär så finns det ingenting att göra så jag tackar kameran att den finns till hands,tack tack och tusen tack till den! Kameran och photoshop har räddat min dag idag kan jag säga. :)
 
Så imorgon blir det nya tag och skola!
 
Kvällens planer är att kolla lite i matteboken och ta de lungt bara.
Har inte så mycket mer och säga så ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0