~ Försöker vara stark när jag går igenom motvind ~

2013-04-15 @ 12:46:42
 
Stannade hemma idag pag huvudvärken, så idag har det bara varit en hemma dag men något praktiskt ska jag hinna med ikväll iallafall, måste kolla igenon historia boken efter som vi 9:or har nationella prov i Historia på tisdag-onsdag den här veckan.
Får se hur det går.
 
Egentligen har jag inte gjort så mycket idag, bara redigerart några bilder nu på morgonen och kollat på en film, ganska lungn dag iallafall.
Bilden är fotograferad i Dalarna när jag hälsade på min morfar för en vecka sedan, kommer upp mera bilder senare.
 
Ha de bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0