Don't forget who you are

2013-04-13 @ 14:21:00
 
 
Dunder taggad tjej här! om ungefär 2 veckor så kommer jag sitta på planet till London just nu! 
Kameran kommer följa med såklart oxå, så att det blir massa nya bilder där ifrån.
 
kommer bli toppen!
 
Dagen böjade bra idag, tog sovmoron och sen gick jag upp och var lite snäll mot min syster så jag gjorde amerekanska pannkakor åt henne! och om drygt en timme kommer Freja hit och ska sova här, mys pys. :)
 
 så ser dagen ut idag, slapp dag lixom. ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0