Ur balans

2012-09-19 @ 18:14:21
 
Känner att jag är lite ur balans just nu , vet inte riktigt vad man ska göra eller vad som hänt bara känner så..
Men en positiv sak är att om nästan exakt en vacka blir jag 15 bast! då blir det middag med släckten , mys pys! 
Dagen för övrigt har rullat på ganska bra , förutom att vi hade orgentering? stavas det verkligen Orgentering?. Aja iallafall började det rengna såklart när vi skulle ha det. men det gick ganska bra ändå , tog en kort bana.
 
Simma lungt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0