Uppe med tuppen!

2012-09-30 @ 07:50:11
 
 
 
Bilder på min kära moppe och hjälm som jag fick i förtidspresent.
 
Idag vaknade jag ungefär vid 07.00 för att jag ska på moppe kurs, i sunnersta idag.
Och på onsdag kommer det vara ett skriftligt prov , så hoppas jag klarar det sen är det bara ut och åka! 
Det är väll det som händer idag kursen är från 09.00-15.00, sen kommer det inlägg , jag hann tyvärr inte med inlägg igår för att vi kom hem senare än vad jag hade tänkt mig och jag vart super trött!
Kanske kommer jag baka något smaskigt till eftermiddagen oxå, får se hur det blir med det lutar mot det.
Sen kommer det bara vara en lungn hamma kväll , kanske se någon film och bara ta det lungt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0