To be without you

2012-09-30 @ 18:43:13
 
Jag vet att jag ser ledsen ut , men det är jag icke!
Dagen gick bra , började med en moppekurs , teori och jag var ensam tjej med 6 killar... piiiiinsamt, men det gick helt okej , det var rätt kul faktiskt. :)
Lärde mig en hel del , provet är på torsdag och jag får förarbeviset i helgen , sen är det bara att åka fritt!
Imorgon är det skola som väntar, skulle lätt kunna vara hemma en dag till efter 3 dagars "helg". men det blir nog skola iallafall. 
Nu ikväll ska jag ta ett bad , kanske kommer ett inlägg senare oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0