Tankarna snurrar runt

2012-09-05 @ 19:49:18
 
Känns som om hundratusentals tankar snurrar i mitt huvud just nu. Vet egentligen inte vad jag ska göra, men jag vet ändå , det är helt knas.
Tänker på allt möjligt från prov till gymnasium till huvudvärk.
Men det kommer nog lösa sig.
Idag har jag vart hela dagen i skolan , hade orgentering sista lektonen så det vart tajt att hinna med första bästa bussen hem , den går kvart i fyra en bit från skolan och jag slutade halv fyra.
Jag och Maria hittade iallafall alla "pinnar" med Moas och Wilmas hjälp. 
så det gick iallafall bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0