Ta mig till havet

2012-09-04 @ 18:12:06


 
 
Här är tre stycken bilder som är fotograferade i dalarna, hos min morfar.
Det är väldigt vackert där.
 
Iallafall så bloggade jag inte igår eftersom att jag tränade en och en halv timme, cyklade 6 km och sprang några km , så fick ingen tid till att blogga..men nu bloggar jag! :D
Idag har inte jag haft några lektioner alls i skolan efter som att dagen började med sovmorgon så jag tog en senare buss in till stan , mötte Carolina och sen så gick vi till reginateatern och såg en teater med klassen som tog en timme, åkte till skolan , var där en halvtimme och sen åkte jag till doktorn, sen åkte jag hem för om jag hade åkte tillbaka till skolan hade jag ändå bara vart med sista halvtimmen. Ganska bra dag egentligen men jag var jätte trött och hade huvudvärk..
 
Nu ska jag hitta på något annat , bye! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0