Skit i honom,han mår inte bra är allt jag hör

2012-09-21 @ 21:33:12
 
Rubriken kommer från "ur balans" av stiftelsen som jag har fasnat grymmt mycket för, dödar nästan replay knappen! Är så sjukt bra tycker iallafall jag.
Idag har dagen gått långsammare än långsammast, den har gått jätte trögt.
Nu nyss åkte Freja hem som varit här sen fyra , min lilla tjej :*
Vi bakade om man kan säga "baka" men iallafall gjorde Ris alla malta, de vart gott fast jag tycker inte om grädde men men..
Nu ska jag nog ta min goa glass och tjocka mig lite denna fina fredag.
Ha de super bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0