Sanningar om mig

2012-09-21 @ 21:42:15
 
1. Jag fyller år om EXAKT en vecka! wiiihhhoooo. :)
 
2.Tycker inte om när folk snackar bakom ryggen på en kom fram och säg det face2face istället, eller personer som sviker är en av dom värsta saker jag vet.
 
3.Fotografi är ett sätt att utrycka mina känslor med.

4. Jag har ont i huvudet fortfarande och har haft det ända sedan förskolan.
 
5. Jag har undrat på att ha en frågestund, där ni får fråga mig saker och jag svarar , kanske i ett vidioinlägg om allt går som jag tänkt. vad tycker ni om det? är det en bra idé? om frågestund?
 

Kommentarer
Postat av: Tanja

JA! :D

2012-09-23 @ 17:02:28
URL: http://leftandright.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0