Oregnteringen

2012-09-27 @ 16:47:35
 
Orgenteringen gick faktiskt rätt bra, det var 8 kontroller i skogen och jag och Clara hittade alla faktiskt, kom i mål på en tid på 1 timme och 28 minuter. bra kämpat! 
Det var vatten och träsk på alla stigar , lera överallt, de var jätte blött i skogen somsagt. alla kläder vart blöta och fulla av lera..
Ikväll blir det antingen en lungn kväll framför teven med en bra film eller så åker jag in till Gränby med syster min,  får se hur det blir och IMORGON FYLLER JAG ÅR! lääääängtar som satan! hihihihi spännande här.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0