Om ditt hjärta slår

2012-09-08 @ 08:44:11
en gammal bild på mig.
 
Har inga nya bilder på datorn för tillfället , har ej laddat in dem. 
men jag kommer nog göra det i helgen.
 
Rubriken kommer från en låttext, för dom som ville veta.
Igad är det kulturnatten då, dagen började med att jag vaknade halv 8.
Nu på förmiddagen ska jag åka med pappa och plocka svamp, kanske åker vid 10 och kommer ham vid 12, får se hur mycket svamp det finns i skogen.  Detr är alltid mysigt i skogen!
Senare mot 3 så åker jag till Wilma och gör iordning middag och äter där , sen mot 7 eller något sånt? åker vi in till stan och hittar på något på kulturnatten. kommer bli riktigt skoj! 
Sen imorgon ska jag antingen bara vara hemma och baka tror jag eller så kanske jag åker till en kompis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0