Nya bilder kommer!

2012-09-10 @ 20:40:40
Nu är det så här att jag har lagt in alla bilder i datorn , men dom är tyvärr inte fixade... 
Så dom kommer nog imorgon.
Den som väntar på något gott , väntar aldrig förlänge! det stämmer ganska bra tycker jag.
 
Imorgon ska jag klippa mig , alltså gå till frisören. Yeeeeeeeeeeeehhyy! 
Jag ska först toppa håret tror jag sen ska jag slinga det i ljusare slingor och sen ska jag göra dip dye i blå färg tror jag. men vi får se hur det blir med den saken..
 
Här är en bild på mitt hår just nu, för dom som ville veta. hahahahaha. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0