Liten fågel vid namn Leif

2012-09-02 @ 18:02:07



 
 
 
En liten liten fågel som jag hittade på bryggan vid våran sommastuga , han ställde upp som modell på några bilder, vilket inte vilka djur gör, så han fick heta leif.
Haha jaa min vardag de.. 
 
Nej men idag vaknade jag hos Tanja , vi hade roligt igår , sommna sent , men vaknade ändå vid nio taget.
Sedan på dagen red vi , tränade hoppning , Moa gick som en solstråle! de gick super bra , förutom henns spec hopp hon gör ibland, hahaha lille moa. :')
Byggde en bana som vi hoppade och hon rev inte ett ända hinder idag! 
Imorron är det skola så det blir att gå upp tidigt för min buss går ungefär halv åtta..
 
Men ha de så gött!
 

Kommentarer
Postat av: Elsa :D

Jätte fina bilder Jenny!
Jag älskar den där man ser att han börjar gå :)

2012-09-09 @ 11:25:37
URL: http://www.elsafoto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0