Kulturnatten igår

2012-09-09 @ 11:25:11
 
Hejsan alla ni!
Idag vaknade jag ganska tidigt faktiskt vaknade vid nio taget.
Vet inte riktigt när jag kom hem igår var nog runt elva taget , va helt slut och hade huvudvärk.
Men de var riktigt trevlig att vara med mina vänninor eller kompisar eller vänner , jag tror ni fattar.
Först åkte jag till Wilma och där väntade vi in alla och sen gjorde vi MAAAAAAT! 
och det blev lövbiff,potatiskroketter och Bea sås! Mummsigt värre!
Sen efterrätten på det blev cheescake , super gott.
Sen åkte alla vi 6 tjejer in till stan och hade trevligt.
Nu idag så skulle vi till mormor. får se hur det blir.
 
Juste nu på morgonkvisten så gick jag upp och gjorde två sorters cupcakes, jag är helt enkelt på bakhumör! hahaha :)
Ni får bilder på dom ikväll eller imorgon! 
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0