Happy birthday

2012-09-06 @ 18:19:14




 
Hipp hipp hurra för idag fyller Alvar år , jag tror de blir 6år :)
Nu på kvällskvisten ska hela familjen hedman dit och fira honom , hoppas han blir glad för presenterna.
Jag tror att kameran föjer med också.
 
Nästa helg ska jag fotografera fina Carolina , Vet inte vart vi ska vara på för plats än men håller på och tänker ut ett fint ställe , och jag tror jag vet! om det är sol bara kommer min plan funka perfect! åhh längtar till tusen , det stället jag tänker på är fullt med björkar som löven ramlar av på och löven är gul/röda , kommer bli drömmskt. 
Jag hoppas bara min idé fungerar annars får jag hitta på något annat ställe! eller så kanske vi är hos henne? vem vet? men iallafall ska jag snacka med henne lite mer.
 
Bara så alla vet är jag på TOPPEN humör idag! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0