Halloj!

2012-09-29 @ 08:52:51
Solo
 
Hejsan, nu är det så här att jag ska in till stan och hjälpa mormor att flytta så mer inlägg kommer nog ikväll.
Dagen igår var jätte bra, fick bra presenter , men kanske inte som väntat då , hahah presetkort på statoil, toppen bra ju!
Jag kommer ta kort på det jag fick och lägga ut här. :)
Jag fick mest små saker för jag fick en moppe i förskotts present, dom kostar ju dom med.
Men idag är jag trött , det vart ganska sent igår, så nu tänker jag nog ta in Solo (kaninen) och mysa lite med honom innan vi åker. :)
Men ha det bra idag alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0