Gooooooodmorgon!

2012-09-12 @ 06:52:52
 
Idag vaknade jag på den bra sidan är på toppen humör! verkligen!
Iallafall så var jag hos frisören igår och färgade och klippte mitt hår.
Tog ganska lång tid , halv sex till halv tio unefär.. det var därför jag inte bloggade igår , orkade verkligen inte jag var helt slut! Jag tog den tidigaste bussen hem och kom hem vid halv fem, åt mat och bytte kläder och sen skulle vi åka till frisören vid fem. Men i eftermiddag kommer bilder på mitt nya och gammla hår. det hon gjorde var att först slinga hela håret i små ljusa slingor (så att det skulle ljusa upp håret) sen tvättade hon hela håret , sen skulle det torka och sen kunde hon klippa mig. Sen så gjorde hon dip dye också. Malin och mamma klippte och färgade med så att det tog ju ett tag.. 
Men jag är iallafall supernöjd! nöjdare blir man inte! bara min blåa färg håller sig kvar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0