Fråga

2012-09-23 @ 22:17:00
 
Fick en fråga angåande blandannat den här bilden om vilket objektiv och hur jag gjorde.
Jo jag andvände min kamera Canon EOS 450 D och objektiv Canon macro lens EF 60mm. :)
Jag bara satt vid en blomma , och väntade på att det skulle landa något roligt , det vart en fluga då , så då satt jag blixt stilla och fotade den från olika vinklar, medans den gick runt på blomman :) 
Tack emelie :)
Det är jätte kul att få frågor oxkså så om ni undrar över något , så fråga på! :) 
Godnatt, det här blir sista inlägget för kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Marie Husøy

Sykt fint bilde! Du er veldig pen :-)

2012-09-25 @ 00:32:57
URL: http://marieik.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0