Fotografering med Carolina!

2012-09-16 @ 13:05:29

Denna fina brud  ()  och jag får pryda detta inlägg.
 
Idag smäller det!
Nej men idag ska jag fotografera fina Carolina.
Vi kommer nog cykla till ett fint ställe jag har tänkt ut! ute i skogen, inte så konstigt egentligen med tanke på att jag bor faktiskt i skogen! De visste ni inte , men nu vet ni det! Hahah bra humor jag har.
Nu ska jag ta och platta mitt hår och vänta in Carolina , och sen bär det av på cykel till skogen med kamera, stativ och reflexskärm , Ja allt.
Kommer upp bilder från fotograferingen i veckan. får se hur många bilder det blir med jag tippar på att det kommer bli ganska många! 
Ha de bäst alla ekorrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0