Fly in the sky

2012-09-26 @ 20:08:15
 
Nu börjar hösten komma. det är jätte mysigt , bara det kunde vara lite sol ute skulle allt vara toppen!!
 Jag fyller år om shhhiieeett 1 dag! eller ja på fredag, är så taggad man kan bli! ska bli så kul, att se vad man får , hoppas på en Canon EOS 600 D :)
 
Seg dag idag men ändå rätt kul!
Hade bara språk och hemkunskap sen fick vi lyssna på en person som heter Francesco Kovacs, han har suttit i koncentrations läger under andra världskriget när han var 16 år. han hade mycket att säga, jag tyckte det var intressant faktiskt.
Sen hade vi idrott som jag inte var med på för huvudvärkens skull.
Nu ikväll ska jag packa inför orgenteringen imorgon! Ska orgentera i hammarskog med Clara imorgon , så önska oss lycka till. :) 
Hoppas det inte rengnar bara , då blir det bara kallt,blött och lerigt.
Men nu ska jag packa och ge kaninerna lite mat där ute.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0