En endaste fjäril

2012-09-20 @ 20:17:54
 
Nu mot hösten har jag bara sett en endaste liten fjäril i hela september, så den var lite modell en kort stund. vackra insekter dom!

Idag har jag kanppt haft några lektioner alls! skönt det med!
Först började vi med Svenska och sen åkte hela klassen ner till stan för att gå på studie besök på uppsala muséet som handlade om sverige under andra värds kriget. 
Sen tillbaka till skolan för att ha matte och sen hämtade mamma mig i skolan för att åka till någon doktor med huvudvärken. sen vidare till fäboden för att köpa lite ninnis maaat. :)
Sen avslutades kvällen med en härlig massage! Jätte skönt! 
 
Det var min kväll det! Go och gla kexchokla! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0