Älskar denna känslan

2012-09-01 @ 09:44:14
Knas bild , jag vet.
 
Go morgon alla som är uppe med tuppen precis som jag! 
Jag vaknade vid åtta och var super glad, vet ej varför, kanske för att jag ska sova hos en kompis? inte vet jag :)
Men iallafall vaknade jag då gick upp och gjorde äggröra och rostade en macka. De vart supergott! mmm äggröra :)
Så nu sitter jag här och lyssnar på lite musik , och är på toppen humör! 
Idag är dagensplaner att ta hand om alla sötnosar till kaniner, Rida och sen städa rummet , sedan sova hos en kompis då.
Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Carl

Ååh vi åt också äggröra till frukost :D

2012-09-01 @ 11:14:01
URL: http://olsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0