15 Idag! Hipp hurra!

2012-09-28 @ 13:25:53
Glad tjej.
 
Idag är det så att jag fyller 15 år här, så jag tycker vi hurrar för mig , hurra hurra!
Vi presenter imorse , mysigt värre.
Just nu har jag städat klar och ska baka cupcakes nu ja.
 
Fick en fråga hur jag hade gjort "skiv bilderna" i förra inlägget.
Jo jag hade en skiva med vatten droppar på som jag har droppat på med en pippett , så att det ska blinågot jämna droppar.
Hade min kamera på ett stativ , och ställde slutartiden på 15 sekunder tror jag.
Rummet som jag var i var helt släckt , det måste vara mörkt annars går det inte, sen lös jag med olika lampor runt skivan , jag hade tex. en lila , röd och vit lampa som man snurrade runtskivan i dens höjd.
Sen var det bara att testa sig fram. :) och bilden är gjort i kameran inte i datorn. 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, tack så mycket, GRATTIS :) ha en skön dag bara ;D

2012-09-29 @ 08:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0