smyg

2012-10-26 @ 18:18:40



Den vart sne jag vet.
smygtitt från en av veckans bilder på mig själv.
idag var det skola som vanligt och nu har jag packat klart och ska iväg till Cecilia på rn sleepover den här helgen med! sjukt kul så kan det bli ibland! Morgondagens planer är att fotografera henne på ridbanan med chili , åååh dom är så otroligt fina!
Sen fick jag ett till fotouppdrag idag av min absolut finaste vän Carolina som jag gjärna tackar ja till! Det skulle vara grymt kul de! vi får planera någon dag vi kan göra det , och som det är snö på så att det blir mer vintrigare bilder. Jag ska inte avslöja vad jag ska fotografera , det får ni se då! men iallafall carolina jag säger att jag gärna ställer upp.
ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0