Rosa Macro

2012-10-17 @ 21:03:21
 
 
Två rosa macro bilder på några blommor mamma har i rabatten , vet dock inte vad dom heter.. 
Dom är jätte fina på nära håll, tycker iallafall jag , kolla in bilderna lixom! på något sätt får jag en lungn känsla av bilderna.
 
Just nu har jag bakat chokladbollar och ska ta ett varmt bad senare, sköööönt det.
Men för en stund sedan läste jag min kompis Carolinas blogg och där stog det att vi hade två uppstster tills imorgon! shhiieeet, det hade jag total glömmt. så nu blir det till att snabbt skriva klart dom och sen bada.
Jag skriver en Novell och har bara kommit halvvägs, så see you later alligetor! eller hur det nu stavas. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0