Plugg Plugg och ännu mera plugg.

2012-10-02 @ 17:28:49
 
Ni får en rutten flugsvamp på bild för att jag orkar verkligen inte plugga, tummen ner på det.
Ja nu är det så här att idag ska jag plugga till So och moppeprovet som båda är på torsdag.. sen fick vi mera prov idag.
v.40 matte,moppe och so prov
v.43.kemi och fysik prov 
v.45 biologi och inlämning av bild uppgift.
 
Inte så jätte mycket för er kanske men för mig är det de! , min hjärna vill lixom inte ta in sakerna som man pluggar på så att dom stannar där.
Ska äta något litet nu ja, vart ganska äcklig mat i skolan idag så jag åt ju inte så speciellt mycket..
Äter hellre när jag kommer hem lixom pixom!
Men nu är det plugg som väntar så ha de gött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0