Ny månad nya tag!

2012-10-01 @ 19:37:23
 
Nu är det ny månad och då ska vi tänka frammåt , inte bakåt.
Det jag ska fokusera på den här veckan är Moppe provet på torsdag och So prov på torsadg också som handlar om andra värlskriget, det är dom två stora proven på samma dag och allt.
Sen imorgon har vi matte prov, får se hur det går ska plugga lite nu ja.
Dagen idag var lång och ganska tråkig om jag får säga det själv , tills mina kära vänner kom och ljusade upp den och det gjorde verkligen hela min dag! Dom kom med chokladbollar och paket eftersom jag fyllde år i fredags, jag fick en digital fotobok, Tack tjejer , vart verkligen super duper glad! 
Jag fick också en toppen present av min lilla Freja idag som var en jätte fin ljuslykta! Tack så mycket, så dagen blev trotsallt toppen!
Det ända som var synd var att min lilla Carolina var hemma från skolan, buuhhää.. men hon kommer imorgon!
Nu ska jag ta tag i mina läxor och plugga lite, bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0