När livet inte går i spåret

2012-10-09 @ 19:34:00

 
Ni behöver inte läsa om ni inte vill, vill bara skriva av mig lite..
 
Nu är det såhär att jag har ständigt huvudvärk och det börjar ta på krafeterna, sista jag var hos doktorn frågade han om jag hade tänkt på att det kunde vara en tumör? det trodde han inte men. 
Jag hade inte haft den tanken förut , men tänk om, om det skulle vara så att jag har det? och det visar det på röntken bilderna som jag ska ta i jul..
Då skulle det bara bli läskigt , för jag vill inte ha det , jag vill leva livet.
Och så en annan rädsla är att gå upp i vikt , även fast jag vet att jag är inte speciellt tjock på mina 44kg, men jag vill inte väga så. men vissa dagar har man sina dagar där man tycker att man är tjock, tillexempel som nu.
Jag är inte glad hela tiden , det är ingen , även fast jag skrattar och ler.
Och sist men inte minst , saknar jag Honom.
så klart slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0