Min plan gick snett

2012-10-14 @ 19:08:52
"Dagenes kläder" nej men iallafall dom kläder jag hade på mig idag , bilden är tagen förut.
Idag har jag vart på 3års kalas! i stockholm , lille Loke vart 3 år, grattis till sötnosen!
Jag har varit hos honom hela dagen och fikat och varit med släckten fast dock bara halva.
Bilderna som jag skulle ta idag som ingick i min plan gick snett..
Jag vaknade imorse och såg att det rengnade och det har rengnat hela dagen, så bilderna kommer någon annan dag , hoppas det går lika bra. :)
 
Nu ska jag hoppa ut till ninisarna och ge dom mat och gosa lite, senader ikväll tänkte jag fixa naglarna och så. 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0