Glass piggar upp en!

2012-10-07 @ 18:34:33
 

 
 
För det första så sorry för att ni bara fick ett snabbt inlägg igår.. hede verkligen inte tid..
För det andra så ser min kväll lungn ut idag , ska nog ta och kolla på film och äta lite glass , helt enkelt ha en liten myskväll för mig själv, VARDAGSLYX! eller SÖNDAGSLYX!

Idag har min dag sett ut som så att jag åkte moppa ner och hjälpte till i jumkis gymanstiksal en stund , sen hem och äta, Potatisbullar i mitt hjärta ♥ Det är ju inte den godaste favorit maten jag vet , men jag tycker det är otroligt gott ändå! Sen vidare till stallet för att fixa hästarna och rida , det var mys pys. sen hem och fixa med bilder och nu sitter jag här. 
Snart ska jag duscha också , så man är ren tills imorgon. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0