Fina Chili och Cecilia

2012-10-20 @ 19:12:41
 
 
I helgen var jag ju hos Cecilia och när man kommer dit möts man av dom två finisarna!
Jag har haft det super duper bra där , skoj var det! 
Vi fotograferade inte så mycket för att det rengnade mest..
Sen jag kom hem har jag suttit och redigerat och fixat bilder från älgjakten förra helgen , så håll ögonen öppna , för bilderna kommer under veckan!
 
Kortfattat om min helg , fast helgen är inte slut än imorgon blir det in och äta på china resturang med familjen, mys pys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0