Dagen var dunder mysig!

2012-10-28 @ 18:39:42
 
Ni får bara en liten bild idag :)
Dagen började med att jag vaknade. HAHAHAHHA SÅ KUL LIV!
Jag vaknade kl 8 och det var sol och blå himmel och det var frost på allting för att solen hade precis gått upp , det var jätte vackert ute , så jag gick ut med kameran och fotograferade gräset med frost på, det vart faktiskt ganska fint tyckte jag.
Senare åkte jag till idrottshallen, för att jag är hjälpledare år småbarn som har gymnastik, mys pys!
Sen åkte jag hem med min moppe. 
När jag kommer hem käkade jag bara och sen åkte jag och Malin till stallet.
Borstade lille hesten och fixade i stallet. 
Senare red Jag,Malin och Tanjis ut på dom små ponnysarna.
Vi red till ridbanan och körde en liten bana och sen red vi hem. Just nu Sitter jag och redigerar lite bilder, och snart kommer tanja! Hon kommer sova här inatt, det blir grymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0