Close up

2012-10-13 @ 19:08:39
 

 
 
 
Vackert, mycket vackert, hösten alltså.
Nu har jag iallafall kommit hem från östhammar, vi tog upp bryggar som var super tunga! och lite andra saker.
Handlade nya kläder på thuns dessutom , så imorgon tänkte jag gå upp tidigt för att hinna med att fotografera dom i soluppgången , om det är fint väder. :)
Nu ikväll ska jag se på film med min syster , i min vildaste fantasi heter filmen , mys pys.
Det var lite information från mig.
Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0